Vi ili niste pročitali ili niste razumeli šta sam napisao. Verovatno je najbolje da hladne glave još jednom pročitate.
Dakle piše debelim/masnim/boldovanim/velikim/caps lock/upper case slovima u naslovu:
"POTREBAN je još jedan most."
Dakle nije sporno da je potreban most.
Parcelu nisam ni spominjao a verujem da iz mog posta može da se zaključi da ja baš i ne ljubim da se petljam sa takvima.
Ostalo ne bih komentarisao jer više govori o Vama nego o meni.
A ako i ne možete da shvatite- birajte nekog ko nije sličan Vama i ko može da razume. Vreme je za promene - Birajmo najbolje da nas vode!
Živeli Vi meni 100 god. takvi kakvi ste!
Пошто сам прозван као "Сремац и сл. талог" имам потребу да одговорим стручњаку и бунџији који све анализе и студије о моћној реци Дунав познаје.Видим да је "+50" на сремској страни,али не видим ни мало памети у његовој глави.Можда је "+50" очекивао да ће преко његове парцеле ићи мост,па су га новци заобишли.Очигледно да исти тај бунџија није пролазио европским путевима и видео многе петље у градовима на висини неколико спратова,али није он крив што ништа незна.Криви смо ми што таквим дозвољавамо да нам квари расположење.Моста ће бити,брашо,буди спокојан.
Prvo, od čijih novaca i šta sve neće moći da bi ovo moglo? Drugo, koliko godina ćemo da trpimo zakidanje da bi ova megalomanija bila sprovedena? I treće, može li se "problem dolaženja na posao" rešiti na neki drugi način? Možda ima prečih projekata, kao odlaganje otpada i prečišćavanje kanalizacije od čega bi koristi imali i građani, ne samo gari sa placevima na sremskoj strani. I svima koji misle da su oni koji su kupili stanove na Bul Evrope sami krivi - a što vi živite sa sremske strane?
Odrastao i živeo u Radničkoj 45g.
Poslednjih 22g. živim u Kamenici.
Most je potreban baš na tom mestu zbog tunela koji se radi ka Irigu.
Kakve veze imaju ekolozi sa 100m obale.
Neka se bave Šodrošom i Fruškom Gorom.
Dragi botovi, molim vas da prestanete da se predstavljate da ste iz Kamenice, Srema i sl.- provaljeni ste.
Koliko ste ... na svoju štetu i štetu svoje dece- to postaje zapanjujuće.
NIKO ne kaže da ne treba most.
Dakle - POTREBAN je još jedan most.
I ja sam 50+ godina sa Kameničke strane. I ja se sećam kolona od Bocki za 1. Maj.
Problemi su:
- insistira se na tom mestu pre nego što se završe ispitivanja i pre nego što se izradi projekat i dobiju potrebne dozvole
- vijadukt pored stambenih zgrada sa Novosadske strane
- već su kupljene sve parcele na ruti puta od mosta pa da ne propadne uloženi novac ako može višestruko da se zaradi
- najopasniji deo je izmeštanje zaštitnog pojasa, izmeštanje toka Dunava u plavnom delu, betoniranje korita. Za to se takođe čekaju odluke relevantnih institucija.
Postoje relevantne institucije koje su ovlaštene za takva ispitivanja, postoji utvrđena procedura, postupak koji uključuje pravo žalbe i konačne odluke. Doduše, još uvek nije završen postupak žalbe nakon privatizacije instituta Jaroslav Černi od interesne strane što u tom slučaju kompromituje relevantnost. Takođe, obzirom da je Dunav međjunarodna plovna reka u procesu žalbi treba sačekati i odgovor relevantne međunarodne institucije koja je već aktivirana.
Alternativa je naravno siledžijsko nametanje volje lokalnih moćnika zarad kratkoročnog interesa a već sam naveo zašto je to problematično.
Ја заиста не разумем нас,какви смо ми то људи?Када су нам НАТО агресори 1999 године бомбардовали и порушили сва три моста,кукали смо на скелама и једва чекали мост на баржама.Данас кад имамо поново три моста и треба да се изграде још два,а можда и три нама не ваља.Зашто?Нисам ни у једној странци,прварио ме онај хоштаплер,краљ тргова и мирно посматрам сва препуцавања,али за мост ко год био против,није у праву.
Ne bi me čudilo da ovi naprednjački botovi i dalje ostavljaju komentare na tri godine stare vesti o garažama, ubeđujući nas i dalje da će svaki čas da nam niknu po komšiluku. Tako će i za jedno 2-3 godine i dalje da prete ovim mostom...
Likom i delom 8-9 ljudi došlo. Da li je to protest ili čajanka ili popodnevno druženje zgubidana to stvarno ne znam. Toliko o podršci, toliko o protestu, toliko o vrednostima koje zastupaju.
Odjavljujem se sa teme.
Meni će vijadukt proći ispred prozora i ja sam opet za most i vijadukt! Uslov je za mene da budu zvučne barijere i više zelenila. Preko puta neću Galens kompleks osmospratnica, već park koji će povećati dozok svežeg vazduha sa Dunava i umanjiti temperaturu koju će asfalt i pneumatici proizvoditi, a uz to umanjiti buku koja se ne bi odbijala o zidove, a da ne pričamo o prašini i zagađenom vauduhu. Ne NS na vodi, ali sve most i vidadukt da pod pomenutim uslovima.
Da li se moje mišljenje računa ili sam i ja bot za Vas!?
Taj most postoji u planovima iz vremena kad jos vas pola nije bilo ni rodeno, tako da dzaba ste krecili. Trebali ste razmisliti o vijaduktu ili gustom saobracaju kad ste birali lokaciju za vas stan.
Taj most ce omoguciti Novosađanima da još brže dođu do Fruške Gore po kojoj ostavljaju gomile smeća.Okretnicu na Paragovu čiste meštani.Iza sebe ostave bezbroj plasticnih flaša i kesa.To radite godinama.Malo se pozabavite sobom.
Ovaj ko ovo oragnizuje treba odmah da ide i do muzicke skole i novog doma zdravlja na somborskom bulevaru, oba ta objekta nemaju upotrebnu dozvolu ! Ah da, nije im receno da idu tamo, dnevnica ne obuhvata toliko setanje po gradu !!!
Dragi botovi, molim vas da prestanete da se predstavljate da ste iz Kamenice- provaljeni ste.
Koliko ste ... na svoju štetu i štetu svoje dece- to postaje zapanjujuće.
NIKO ne kaže da ne treba most.
Dakle - POTREBAN je još jedan most.
I ja sam 50+ godina sa Kameničke strane. I ja se sećam kolona od Bocki za 1. Maj.
Problemi su:
- insistira se na tom mestu pre nego što se završe ispitivanja i pre nego što se izradi projekat i dobiju potrebne dozvole
- vijadukt pored stambenih zgrada sa Novosadske strane
- već su kupljene sve parcele na ruti puta od mosta pa da ne propadne uloženi novac ako može višestruko da se zaradi
- najopasniji deo je izmeštanje zaštitnog pojasa, izmeštanje toka Dunava u plavnom delu, betoniranje korita. Za to se takođe čekaju odluke relevantnih institucija.
Postoje relevantne institucije koje su ovlaštene za takva ispitivanja, postoji utvrđena procedura, postupak koji uključuje pravo žalbe i konačne odluke. Doduše, još uvek nije završen postupak žalbe nakon privatizacije instituta Jaroslav Černi od interesne strane što u tom slučaju kompromituje relevantnost. Takođe, obzirom da je Dunav međjunarodna plovna reka u procesu žalbi treba sačekati i odgovor relevantne međunarodne institucije koja je već aktivirana.
Alternativa je naravno siledžijsko nametanje volje lokalnih moćnika zarad kratkoročnog interesa a već sam naveo zašto je to problematično.
Zaštitari šta štitite , most ce tu biti (hvala bogu) jer je potreban a vi umesto što gubite vreme uzmite rukavice i kese za smece pa malo očistite grad koji ste vi i isprljali ! Koliko Beograd ima mostova pa se niko nebuni , nece most isprljati grad nego vi koji bacate sve i svašta pa čak i u dunav !!!
To ne treba zvati obilaznicom.Obilaznica nam ne treba jer vise ljudi ide u grad nego sto obilazi. Pa 90 posto mosta slobode ne obilazi grad nego ide u grad ali je premalo jedan most za kamenicu i zapadno od kamenice. Tacno je da ce se spojiti sa autoputem ali tako se mreza i pravi. Pa kroz sred bg ide autoput i opet je guzva, sta bi bilo da ga nema a svi se slivaju u grad a ne obilaze. Most bas treba tu i iz razloga sto saobracaj treba da se slije u veliku saobracajnicu kao sto je bul.evrope a ne na neku ulicicu na telepu. Jedino gde se slazem sa stanovnicima bul.evrope je da most nikako ne treba da pocne da se penje na stobove tu gde planiraju nego bi trebalo negde kod nasipa i ulaza u brodogradiliste a dotle samo produziti bul evrope od kruznog toka do nasipa u nivou zemlje i to je to.
Most je neophodan svako ko prelazi na most slobode će vam to potvrditi, sremska strana je uvek u čepovima koji se prelivaju u ns..treba srediti taj vijadukt da ne bude blizu zgrada i to je to..most mora da se gradi!
Dosta više ovog veštačkog napumpavanja Novog Sada, napravite taj most negde kod Begeča, to se već može zvati obilaznicom oko Novog Sada, a i ljudi iz Bačke Palanke koji žele da pređu Dunav moraju ili da nose pasoš ili da idu skroz do grada. Na tom potezu bi most bio mnogo potrebniji, nego sad siliti četvrti most u novom sadu bez potrebe i uz veliko protivljenje javnosti.
Ovi zgubidani će nekom da "podignu svest" o tome kako nam most ne treba nego nam je dovoljan Most slobode i "još jedan u Futogu" jer "mi nismo svesni šta nas čeka ako se ovaj napravi". Radite nešto korisno u životu umesto da maltretirate građane, ne treba nam vaše podizanje svesti i otvaranje očiju.
Most na ovoj lokaciji je čist kretenizam.Kakva obilaznica,šta se obilazi.Šleperi i kamioni bulevarom,pa na most.Ovim potezom vlast,pored korupcije i privatizacije grada,potpisuje smenu.POD HITNO I OBAVEZNO
Svaki put sam i pisao za bačku stranu, ti si malo spor pa ti to teško dopire do mozga. A lepo što poznaješ šačicu ljudi koja tu živi sa sremske strane, sa ove strane nas ima daleko više i možemo da odbranimo svoj kraj. Vi preko podižite kakav god most hoćete, ali s njega možete samo da skočite na pola Dunava.
Most na tom mestu nam treba ali normalan gradski most bez onog vijadukta.
Potreban je jos jedan most između Futoga i Begeča koji bi zaista bio deo neke obilaznice jer obilaznica ne može da bude kroz centar grada.
I na kraju treba i most Neštin-Bačka Palanka jer ti ljudi tamo stvarno imaju veliki problem. Time bi se rasteretio i deo partizanskog puta po grebenu Fruške gore koji je najoštećeniji, a koji niko ne želi da rekonstruiše, deo od Sviloša do Vizića. To bi spasilo i tek rekonstruisani deo istog puta od prolaska kamiona.
Kad troluješ i botuješ prati bar šta pišeš i sa koje strane dunava stanuješ pošto malo nedaš sa bačke strane a malo ti ne treba sa sremske strane.
Za nas koje živimo sa sremske strane taj most je spas.
Inače pošto baš tu stanujem znam da od raskrsnice do ilidže nema nijedan bojan ali ko da je to važno, nadam se da si zaradio.
Kao neko ko je stalno na ovoj relaciji iz Rakovca do Veternika smatram da most treba da bude ne samo taj nego i na Beočinu isto i dalje na Suseku i Neštinu. Ova pozicija mosta je sasvim opravdana jer ide sa kružnog toga direktno na put za Iriškom vencu. Takođe urediti priobalje dunava da ne poplavljuje deo ka sremskoj strani i da se naprave biciklističke i pešačke staze koje su povezane sa gradom. Problem je što je grad centralizovan i umesto da neke stvari budu izmeštene iz grada svi se guraju u centar. Npr bolnice treba da su oko novog sada, takodje mnoge firme treba izmestiti isto na periferiju kako bi se smanjila gužva zbog sve većeg broja automobila i ljudi koji putuju stalno na posao..
Vidite ovako, posle 25 godina raznoraznog opozicionog rada, od rušenja Miloševića do gadjanja Vučićevih bilborda kesama sa farbom, imam dovoljno godina i staža da vam kažem da ste seronje!
Mostovi nam uvek trebaju, ovaj pogotovo jer svaki dan je u Kamenici i na Bul. C.Lazara kolaps bar dva puta na dan! A za ekipu što je iza novog Lidla kupila stan, a znala je da tuda treba proći most zadnjih 50-ak godina nemam apsolutno nikakve simpatije! Zato bolje prebacite svoju aktivu na rešavanje gradske deponije, prečistača otpadnih voda…
Ne izuzimajte činjenicu da ljudi koje nazivate ekolozima, tj. ljudi koji kreiraju i pozivaju na ovaj događaj, naglašavaju da most sa vijaduktima (za međunarodni teretni transport) treba biti zamenjen gradskim mostom.
Ukoliko to radite ili Ste sendviča ili površan čovek, druge opcije nema.
Most je projektovan za teški saobraćaj sa minimalnom brzinom 80 km/h. Pa hoće li ovde avioni da uzleću :-) Ekolozi se toliko izgubili u svojim lažima da ne znaju više šta pišu.
Komedija koja je u najavi traje 24 minuta. Biće i kožendijaš Kesić a svoj doprinos bi mogao da da i taxi boj tj klaun Ivan I. Pa da sve bude. Dokonjaci nemaju ideja viziju imaju koju kokošijuvijugu i mnogo gluposti i mržnje. Dajt konstrukcija uktivan predlog i uradite nešto korisno.
Ovaj most grade Kinezi! Dozvole im daju za to (ili ne) naši "kvalifikovani" stručnjaci. Znamo kako se ovde dolazi na ministarsko mesto (kao i onaj mona krojač). Neko ko upravlja ovim gradom "vrlo uspešno" u svemu vidi profit (za sebe). Tako da priča o ovom mostu je jedna tužna istina mračne sadašnjice. Nečiji lopovluk je toliko očigledan da svi vi koji ga opravdavate snosite krivicu, a to radite za neku bedu. Alal vam bilo, verovatno ćete se ponositi i vi vaša deca jednoga dana time što ste radili u ova okrutna vremena.
Neka se gradi,na Sremskoj strani ima sve više stanovnika kojima bi novi most poboljšao kvalitet života.Stanovi su sad jeftini spram placeva i kuća na Sremskoj strani.
Most je potreban, ali ne na ovom mestu. Ovaj most je projektovan za teški teretni saobraćaj, minimalna brzina će biti 80km/h što znači da će Telepčani i Kamenčani dobiti autoput pod prozorom. Za svo ovo vreme, Futožani i Beočinci svaki dan Dunav prelaze skelom.
O pa bunili su se tada i za taj most, mada ne ovako vec su onda vrteli plocu kako se sve gradi u Beogradu a nista u Vojvodini. A sada kada se gradi u Vojvodini onda opet nadju zamerku. Njima je ili posao ili mentalni sklop da se uvek bune i kritikuju. Kada jeste, kritikuju zato sto jeste. Kada nije, kritikuju zato sto nije. Kako god da je okrenuto oni ce to kritikovati. Tezak poremecaj.
Ne znaju novosađani kako je teško iz Srema kroz Kamenicu stići do Novog Sada na posao! Ne znaju šta znači "čep" u jutarnjim satima, i kilometarske kolone na jednom jedinom semaforu u Kamenici. O momentu kada se još u celoj gužvi pojavi kamion gradske čistoće-totalni kolaps-ne njihom krivicom, ljudi samo rade posao...ali svi mi ostali kasnimo na posao! Ko je kriv? Niko...Zato dragi "ekolozi" ne budite samoživi! Na ovoj planeti postoji još ljudi koji isto vole svoju zemlju ali su razumni i samo žele da normalno stignu na posao u jutarnjim satima. Ceo Srem je za most!
@Goran
23.03.2022 • 14:58
Svuda se ljudi raduju mosovima samo kod nas kvazi ekolozi rade na "podizanju svesti" kako nam to eto nije potrebno, čak šta više je štetno.
=========
U isto vreme polukvalifikovani botovi rade na opravdavanju marifetluka i svega onoga što ide protiv volje naroda. Svako radi svoj posao.
Te koji bi sa radošću dočekali most u produžetku bulevara Evrope,bih zamolio da zamisle kako bi izgledao život duž tog bulevara,kada njim zatutnje teretnjaci.
Da li će u najboljem gradskom hotelu Šeraton uopšte tada biti gostiju?Kakav će kvalitet života imati ljudi koji žive duže tog bulevara?
Ne vidim zašto bih išao na kameničku stranu da gledam kakav su cirkus dozvolili, meni je sasvim dovoljno da znam da na našoj strani to neće proći. A ako im valja most do pola reke, ko sam ja da ih učim pameti?
Kako se kreće sa mostom bez dozvola, takav će most i biti ako se dozvoli. Upravo onako kao i projekat na Tari koju je upropastili ista ta firma CRBC u CG-i i sa dužinom gradnje kao "zidanja Skadra".
Kamenica, Paragovo, Popovica, Rakovac, Beočin su ZA MOST! - JESMO ZA GRADSKI MOST za GSP autobuse, tramvaje, bicikle, NISMO ZA OVAKAV MOST I TRANZIT koji treba da gradi kompanija koja, kad drzava nema novca da vraca kredit, zauzima infrastrukturne tacke - u Crnoj Gori je potencijalno na udaru Luka Bar, dok je i u Bangladesu zapreceno oduzimanjem luke Mombasi!! Ne bi me iznenadilo da se kod nas pripreti oduzimanjem sveze otvorene stanice, upravo na dan kad je ovaj ugovor potpisan. Pri tom, nista od ugovora nije otkriveno, a ni od projekta. Znajuci kolovodje iz svih ostalih gradjevinskih afera, jasno je da ugovor nije pravljen u nasu, vec u tudju korist. Na sve to, potpisan od strane Tome Mone-da nije nasa realnost, zvucalo bi komicno. Strucna javnost je takodje rekla svoje. Ljudi koji zive na Bulevaru Evrope ce izgubiti kvalitet zivota zbog broja kamiona. Ja kao stanovnik Beocina ne zelim svojim novosadskom komsijama da im neko urnise zivot 'u moju korist'. Napravite vi nama most ka Futogu, da nam jedine opcije ne budu da se vozimo skelom ili da putujemo 20-30km do zeljene lokacije.
Nemamo saobracaja ni za Most slobode. I to je brutalna istina. Posle 22:00 sati uvece na mostu mozete fudbal da igrate. Da ne spominjem sacuvaj boze npr posle 00:00. komotno da spavate na traci. Problem sa skretanjem u levo na Narodnog Fronta, je direktna posledica lose sinhronizacije semafora, na mostu i kod fontane NIS-a i loseg kvaliteta vozaca u NS Most je novi nepotreban, na ovom mestu. Napraviti most treba kod Neština do Palanke. Deca prelaze 4 granicna prelaza svaki dan. A ne ovo da vi biznismeni stignete do kestena gore brze sa kvadovima. I da otimate zemlju za most na popovici.
Ništa performansi ne pomažu, u pitanju su kriminalci! Pozovite ljude da se okupe i svrgnu zločinački režim koji je sve ovo omogućio! Takvom pozivu će se mnogi odazvati!
Gospodo,jel nemate pametnijeg posla? Imam nekih muckova pa ću da gadjam sve one koji se usude da ometaju radove. Da ste normalni,bili bi srećni sto se gradi most koji su vam dedovi tražili. Ne brukajte ni sebe ni svoje pretke.
Aj više ne davite za taj most . Naravno da je potreban most i to na baš tom mestu .Potreban je još jedan kod Futoga minimum . Treba mi pola dana da izađem iz grada . Nije Novi Sad Žitorađa da ima 1 semafor i supermarket u centru .
Botine, čini mi se da uopšte niste iz Novog Sada, u najboljem slučaju iz Vjeternika, Fjutoga ili Bjegeča. Nijedan stanovnik grada, čak ni pomućenog razuma, ne bi se složio sa time da obilaznica proseca kroz Liman, Telep i Detelinaru.
Pa jbt, zašto nisu išli u Beograd da se bune protiv mosta na Adi??? Možda je on sagrađen po propisima, malo smo Roma raselili ali koga zabole za ljude, kornjače i žabe su bitne. Hajde bre licemeri, terajte se u istoriju...
Da li neko zna u kom cilju traje svakodnevno intenzivno nasipanje zemljom nedaleko od ovog lokaliteta na kom će biti most? Ovaj drugi lokalitet se nalazi nedaleko od ovog u pravcu Bocki odmah na samom nasipu. Hvala.
Ајмо лепо на видело шта сте у својим промашеним животима урадили, створили па онда можете да коментаришете, и то само на твитеру, оно шта је добро за велику већину Новосађана, јер и ми са сремске стране смо неки Новосађани.
Ми, "Сремци", уредно плаћамо порезе, доприносе, комуналије,... а за разлику од ових џабалебароша немамо у већини улица ни асфалт, а камо ли канализацију, а да не причам колико нам треба да у шпицу или викендом поподне уђемо у град преко моста Слободе. А згубидани би да протестују, смета им мост, смета им болница на Мишелуку, смета им када неко огради своје,...
Pa neki dan su rekli da se "pojavila" privremena dozvola. Jel vama smeta što nema dozvole, što se pojavila ili ni vi ne znate šta hoćete? Inače dozvole se ne pojavljuju nego se izdaju!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Performans "Cirkus zvani most bez dozvole" danas u Sremskoj Kamenici
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.03.2022.
•13:51 > 08:35
Komentari 81
@Сремац (talog)
Dakle piše debelim/masnim/boldovanim/velikim/caps lock/upper case slovima u naslovu:
"POTREBAN je još jedan most."
Dakle nije sporno da je potreban most.
Parcelu nisam ni spominjao a verujem da iz mog posta može da se zaključi da ja baš i ne ljubim da se petljam sa takvima.
Ostalo ne bih komentarisao jer više govori o Vama nego o meni.
A ako i ne možete da shvatite- birajte nekog ko nije sličan Vama i ko može da razume. Vreme je za promene - Birajmo najbolje da nas vode!
Živeli Vi meni 100 god. takvi kakvi ste!
Mastodont
Uf, baš vas čekamo s ove strane raširenih tuku. Samo kako ćete doći da pokušate, gužva je na mostu...
Сремац
Bujke
Ziro
Teodosije III
Poslednjih 22g. živim u Kamenici.
Most je potreban baš na tom mestu zbog tunela koji se radi ka Irigu.
Kakve veze imaju ekolozi sa 100m obale.
Neka se bave Šodrošom i Fruškom Gorom.
@Сремац i sl. talog
Koliko ste ... na svoju štetu i štetu svoje dece- to postaje zapanjujuće.
NIKO ne kaže da ne treba most.
Dakle - POTREBAN je još jedan most.
I ja sam 50+ godina sa Kameničke strane. I ja se sećam kolona od Bocki za 1. Maj.
Problemi su:
- insistira se na tom mestu pre nego što se završe ispitivanja i pre nego što se izradi projekat i dobiju potrebne dozvole
- vijadukt pored stambenih zgrada sa Novosadske strane
- već su kupljene sve parcele na ruti puta od mosta pa da ne propadne uloženi novac ako može višestruko da se zaradi
- najopasniji deo je izmeštanje zaštitnog pojasa, izmeštanje toka Dunava u plavnom delu, betoniranje korita. Za to se takođe čekaju odluke relevantnih institucija.
Postoje relevantne institucije koje su ovlaštene za takva ispitivanja, postoji utvrđena procedura, postupak koji uključuje pravo žalbe i konačne odluke. Doduše, još uvek nije završen postupak žalbe nakon privatizacije instituta Jaroslav Černi od interesne strane što u tom slučaju kompromituje relevantnost. Takođe, obzirom da je Dunav međjunarodna plovna reka u procesu žalbi treba sačekati i odgovor relevantne međunarodne institucije koja je već aktivirana.
Alternativa je naravno siledžijsko nametanje volje lokalnih moćnika zarad kratkoročnog interesa a već sam naveo zašto je to problematično.
Сремац
Dragan
Poligraf
Trt
Sremac
Odjavljujem se sa teme.
Mišo
Limun
Telepčanin
Da li se moje mišljenje računa ili sam i ja bot za Vas!?
Mastodont
Pa ti se lepo onda vrati u ta vremena pa podiži most, danas ne može.
Gile
Ratko
Tina
Dejan
Лиманац
Prosvetitelj botova
Koliko ste ... na svoju štetu i štetu svoje dece- to postaje zapanjujuće.
NIKO ne kaže da ne treba most.
Dakle - POTREBAN je još jedan most.
I ja sam 50+ godina sa Kameničke strane. I ja se sećam kolona od Bocki za 1. Maj.
Problemi su:
- insistira se na tom mestu pre nego što se završe ispitivanja i pre nego što se izradi projekat i dobiju potrebne dozvole
- vijadukt pored stambenih zgrada sa Novosadske strane
- već su kupljene sve parcele na ruti puta od mosta pa da ne propadne uloženi novac ako može višestruko da se zaradi
- najopasniji deo je izmeštanje zaštitnog pojasa, izmeštanje toka Dunava u plavnom delu, betoniranje korita. Za to se takođe čekaju odluke relevantnih institucija.
Postoje relevantne institucije koje su ovlaštene za takva ispitivanja, postoji utvrđena procedura, postupak koji uključuje pravo žalbe i konačne odluke. Doduše, još uvek nije završen postupak žalbe nakon privatizacije instituta Jaroslav Černi od interesne strane što u tom slučaju kompromituje relevantnost. Takođe, obzirom da je Dunav međjunarodna plovna reka u procesu žalbi treba sačekati i odgovor relevantne međunarodne institucije koja je već aktivirana.
Alternativa je naravno siledžijsko nametanje volje lokalnih moćnika zarad kratkoročnog interesa a već sam naveo zašto je to problematično.
Rale
treba prvo da naucis kako se pise…
Baki
Pera
Sakis
Miloš
Želim most, odj te.
Зоран Његован
Да ли смо ми ментално у проблему?
Mile
Desanka Vukanac
Ognjen
Pera
Spasoje
Gagi
Panter
Bojan
Svaki put sam i pisao za bačku stranu, ti si malo spor pa ti to teško dopire do mozga. A lepo što poznaješ šačicu ljudi koja tu živi sa sremske strane, sa ove strane nas ima daleko više i možemo da odbranimo svoj kraj. Vi preko podižite kakav god most hoćete, ali s njega možete samo da skočite na pola Dunava.
Teretni saobracaj
Dejan
Potreban je jos jedan most između Futoga i Begeča koji bi zaista bio deo neke obilaznice jer obilaznica ne može da bude kroz centar grada.
I na kraju treba i most Neštin-Bačka Palanka jer ti ljudi tamo stvarno imaju veliki problem. Time bi se rasteretio i deo partizanskog puta po grebenu Fruške gore koji je najoštećeniji, a koji niko ne želi da rekonstruiše, deo od Sviloša do Vizića. To bi spasilo i tek rekonstruisani deo istog puta od prolaska kamiona.
Šta je
Sremav
Za nas koje živimo sa sremske strane taj most je spas.
Inače pošto baš tu stanujem znam da od raskrsnice do ilidže nema nijedan bojan ali ko da je to važno, nadam se da si zaradio.
Bojan
Vidi, mi koji tu živimo decenijama nećemo most pod prozorom i tu se svaka priča završava.
Siniša
ekosremac
Saša
Mostovi nam uvek trebaju, ovaj pogotovo jer svaki dan je u Kamenici i na Bul. C.Lazara kolaps bar dva puta na dan! A za ekipu što je iza novog Lidla kupila stan, a znala je da tuda treba proći most zadnjih 50-ak godina nemam apsolutno nikakve simpatije! Zato bolje prebacite svoju aktivu na rešavanje gradske deponije, prečistača otpadnih voda…
Limanac
Mastodont
Neko tamo
Sendvičarima
Ukoliko to radite ili Ste sendviča ili površan čovek, druge opcije nema.
Žika
Niki
Kole
Nije
Ana
Građanka
Gradjanin
Bole
Miki
Ja bi kući da stignem.
Gladan sam i nervozan.
A onda....
A Vi me pošdedite vaše brige pošto očigledno ne prelazite svaki dan most.
betmen@
Dragana
Lorens od Arabije
Hkh
313
23.03.2022 • 14:58
Svuda se ljudi raduju mosovima samo kod nas kvazi ekolozi rade na "podizanju svesti" kako nam to eto nije potrebno, čak šta više je štetno.
=========
U isto vreme polukvalifikovani botovi rade na opravdavanju marifetluka i svega onoga što ide protiv volje naroda. Svako radi svoj posao.
Miki
Da li će u najboljem gradskom hotelu Šeraton uopšte tada biti gostiju?Kakav će kvalitet života imati ljudi koji žive duže tog bulevara?
Bojan
Moste bez dozvole
astra
cole
kaže se ili samo ČAK ili ŠTA VIŠE. Nikako ČAK ŠTA VIŠE! A most nam treba, naravno.
Pranje novca.
TBL
Frau B
Zerstorer
Milan
Ne volem sendviče,
Komparacija
Vojvodina - mostovi razdvajaju ljude
3. April
betmen
Milan
Александар
Ми, "Сремци", уредно плаћамо порезе, доприносе, комуналије,... а за разлику од ових џабалебароша немамо у већини улица ни асфалт, а камо ли канализацију, а да не причам колико нам треба да у шпицу или викендом поподне уђемо у град преко моста Слободе. А згубидани би да протестују, смета им мост, смета им болница на Мишелуку, смета им када неко огради своје,...
Goran
NS
Goran
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H